onsdag 16 november 2011

En fantastisk dag!

Vilken dag vi haft på Blåsenhus idag!! Vi har fått se en massa fantastiska filmer på temat "Min förebild". Jag är djupt imponerad över mina kursares arbeten! Och efter att själv ha suttit i timmar för att få till bild, musik och berättarröst så är jag ännu mer imponerad över vad jag fått se idag! Vi ska verkligen vara stolta över oss själva!!!



 Att jag sedan när jag kom hem fick göra klart min lilla webbtidning om Trafik som jag påbörjade för flera veckor sedan gjorde ju inte saken sämre. Så änligen ligger den ute på klassens blogg! Det har varit en lång och ibland frustrerande process att göra den här tidningen. Men nu har jag blivit lite mer vän med både scribus och pixler. Att arbeta med layout har varit något nytt. Väldigt spännande och inte helt lätt. Men jag har fått blodad tand och vill göra det igen! 

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att leka med min förebild!

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna Din och klassens tidning om trafik är jättefin. Får vi använda den som exempel på onsdag när vi ska ha en lektion om webbmagasin? Mvh Carina Ek

    SvaraRadera