torsdag 15 september 2011

Kursstart!


Äntligen har kursen startat! IKT och lärande är vad jag ska fördjupa mig i under hösten. Jag känner mig som en liten förvirrad nybörjare på detta område, men ser MYCKET framemot allt jag kommer att lära mig! Jag tror att det är en kurs som jag kommer att ha stor nytta av i mitt arbete som lärare och förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge tills mina ettor får ta del av det jag lär mig på kursen!

Som en förvirrad nybörjare kände jag mig även när skolan startade i höstas. Lite ringrostig  efter ett års föräldraledighet men framförallt tog jag emot en etta vilket jag aldrig tidigare gjort. Men redan nu känns det väldigt bra! Min kära kollega ansvara för matten och no:n vilket gör att jag endast behöver koncentrera mig på "mina" ämnen svenska och so. Jag tror att det här kan bli en riktig bra höst. En inspirerande och lärorik kurs i kombination med en väldigt mysig klass. Det kan inte bli så mycket bättre!




1 kommentar:

  1. Hej!
    Bra att bloggen är igång. Ska bli spännande att följa!

    SvaraRadera